תופסים בהגה – אותיות

תופסים בהגה – אותיות
תופסים בהגה היא תכנית ייחודית ומקיפה להקניית הקריאה ולתיקונה. חוברת זו היא הראשונה מתוך ארבע חוברות הסדרה. החוברת מיועדת ללימוד יסודי של צלילי האותיות וכתיבתן ומציעה מגוון מפתיע של הפעלות מהנות ומאתגרות. בד בבד עם הקניית השליטה בצופן הפונטי, עוסקת החוברת בתחום המוכנות: תפיסה חזותית,מוטוריקה עדינה, מודעות פונמית, תפיסת כיוון הכתיבה והרצף, העשרת אוצר מילים, הרחבת ידע עולם, הבעה בעל פה, בקרה עצמית ולימוד עמיתים.
החוברת מספקת כלים דידקטיים מקוריים ללמידה הדרגתית ומבוקרת, להקניית הרגלי למידה, לחיזוק בטחונו העצמי של התלמיד ומעל לכל – תורמת לשמחת הלמידה שלו.
בחוברת 32 כרטיסי משחק והוראות למגוון משחקים. כמו כן מצורפת הדרכה מפורטת לשיטת העבודה בחוברת.
החוברת מתאימה לכל ילד שמתחיל ללמוד קרוא וכתוב, החל מגיל 4-5 ואילך, אך היא תסייע גם לתלמידים בוגרים יותר ששליטתם בעיצורים לוקה בחסר (קשיים אופייניים בפענוח בכפ”ש, אהו”י, וכיוצא בזה). המורה ימצא כאן כלים חדשניים אשר יעזרו לו להתמודד עם מורכבות התהליך ולעניין את הלומדים בגילאים השונים. החוברת עשויה לשמש תוספת המחזקת כל שיטת הקנייה אחרת.
על המחברת:
ד”ר לוסי ליפקינד היא מרצה ומדריכה ותיקה במכללת “סמינר הקיבוצים”. מעל שלושים שנות עבודתה בתחום לימוד הקריאה מקיפות מסגרות הוראה שונות – הכשרת מורים, הדרכה בבתי ספר ובגנים וטיפול פרטני.

45.00

דוגמאות, קישורים והרחבות:
דוגמאות, קישורים והרחבות:

מידע נוסף

משקל0.400 ק"ג

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

רק משתמשים רשומים אשר רכשו מוצר זה יכולים לרשום חוות דעת.

כל הזכויות שמורות להוצאת ספרים יסוד ©

טלפון: 035587990 | פקס: 03-5587991

כתובת: רח’ החופר 34 חולון 58850

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן